czwartek, 26 maja 2016

Insta fit inspirations Ewelina Bochnik


,, Ewelina, 21 lat. Polska, Bieszczady. "Moje zamiłowanie do mody zaczęło się dosyć niedawno. Na pewno nie urodziłam się z wyrobionym gustem, za małego byłam chłopczycą, biegałam w spódniczkach i skakałam po drzewach wiecznie z obdartymi kolanami. W gimnazjum przechodziłam przez okres "dresiary", uwielbiałam szerokie dresy, buty, sportowy styl. Dziś wyrabiam swój własny styl i jak typowa kobieta, stojąc przed szafą pełną ubrań nie mam co ubrać. ;-) Przerabiam ciuszki, tworzę z nich DIY, również szkicuję. Od kilku lat marzyłam o założeniu własnego sklepu, niedawno udało mi się spełnić to marzenie. Teraz pracuję na założenie własnej marki ciuchów szytych jako mój projekt. ;-)”

A jak ja ją opiszę? 
Przede wszystkim jest to młoda mama, Brajana. Może ciąża wywróciła jej życie do góry nogami, ale ona złapała to mocno i wycisnęła jak mogła. Teraz jest znaną modową blogerką. Udziela się również na youtubie, asku, instagramie i facebooku. Od niedawna prowadzi również własny sklep internetowy. Znajduje również czas dla rodziny. Z przyjemnością się jej słucha i ogląda jej miłe życie. Po ciąży ładnie schudła ćwicząc, tym razem nie na siłowni, lecz w domu. Z Ewą Chodakowską. Myślę, że przypadnie wam ona bardziej do gustu, ponieważ w przeciwieństwie do innych moich polecanych osób nie jest mięśniową maniaczką ;)
Poprzez śledzenie jej na snapie wiem, że aktualnie nie ćwiczy a dietę trzyma raczej o nazwie ,,normalne żywienie". Jednakże swoją przemianę opisała; tutaj. Ćwiczyła Skalpel EC i Mel B. Stosowała wtedy dietę OXY. Jeśli jesteście zainteresowani dokładniej to polecam zajrzeć do niej :)

facebook • instagram • snapchat: styleev • youtube • blog



Zdjęcia pochodzą z jej bloga.
xoxo ♥

69 komentarzy:

  1. Znam ją. Dość ciekawa i silna osoba, aczkolwiek bardzo arogancka i zadufana w sobie ;)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uwielbiam czytać bloga Ewelinki :) bardzo zainspirowała mnie do założenia wkoncu swojego bloga :) i na codzień zachwyca mnie tym jak organizuje swoj czas dla dziecka dla siebie dla sklepu :) podziwiam takie osoby i fajnie ze ja tu doceniała :) pozdrawiam ciepło claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre stylizacje są fajne, ale nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyliłaś kilka inforamcji: dieta OXY(OLX to portal z ogłoszeniami) po za tym jej snap to styleev bo mam ją dodaną.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję ją od jakiegoś czasu ) Jest coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam styl Eweliny! również obserwuję ją na snapchacie i uważam, że można z niej brać przykład. na jej przykładzie widać, że warto wkładać w coś całe serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dziewczyna o niesamowicie pięknej figurze. Uwielbiam od czasu do czasu przeglądać jej snapy i bloga. Również dzięki Ewie po ciąży schudłam 20 kg i jestem z tego bardzo dumna. Wiadome nie wyglądam jak Miss czy też Ewelina,ale dużo lepiej czuję się teraz,a niżeli wcześniej - z oponką na brzuchu i ogromną DU*Ą ! :D

    Miłego dnia. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/szorty-z-wysokim-stanem.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To moja ulubiona blogerka!
    Inspiruje ♥ motywuje ♥ jest piękna ♥ jej blog jest wspaniały ♥
    Twój także :)
    Pozdrawiam cieplutko! ☺☺
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ją :) wiele osób uważa że ma duże EGO ale ja osobiście uważam że jest fajną i wrażliwą dziewczyną która dąży do swoich celów i marzeń poprzez własny wysiłek i pracę :) zresztą kiedyś na jej blogu był fajny wpis gdzie wiele osób stwierdziło że jednak jest wartościowym człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna dziewczyna *-*
    Fajny post :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Nie znałam jej. U mnie ostatnio inspiracją stała się inna dziewczyna, o której pojawi się post.
    Bardzo ładna jest i po ciąży.
    Pozdrawiam kochana :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa i pozytywna osoba;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam tu przypadkiem, ale bardzo dobrze. Super blog^^

    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuje;D Blog rysującej nastolatki-KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem jest ona silna i mimo hejtów się nie przejmuje :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie ją :)

    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ale bije od niej taka niezdrowa pewność siebie.

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ona jest ładna :)
    Zapraszam na konkurs fotograficzny, będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział :)
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Eweline! Jest dla mnie inspiracją jako blogerka! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym tak syna nie nazwała :D Ale kobieta wygląda na bardzo silną poza tym jest piękna :) Dobrze, że się realizuje! :)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ją <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. super post !
    świetne ciało ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tak Styleev nie trawie, jest dla mnie za sztuczna i zbyt "głupia". Fakt ma urodę i troche figurę, ale jej zdj sa naciagnane, wypina sie wciąga brzuch tak mocno, że aż wychodza jej żebra. Ma za dużo makijażu...na snapie wygląda całkiem inaczej jej figura nie jest tak wyidealizowana jak na zdj na blogu czy insta.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj co do insta to przyznam rację ale on ma swoje zasady ;) Tam ważna jest jakość i idealnizm wszystkiego. Z resztą różne dziwne (może fajne) makijaże skąd są? Instagram xd

      Usuń
  24. Super, koniecznie muszę obczaić jej profil. Figura super. Nie znałam jej wcześniej. Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewelinę kojarzę, przemiana na plus ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, super blogerki :)

    Ślę buziaki i zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewelina jest świetna :) Niedawno podzieliła się na Instagramie wpisem, że kiedyś chciała się zabić, teraz jej największą miłością, jest synek. Prawdziwa historia, teraz mega blogerka. Fajny wpis! ;)
    Zapraszam: www.lifestylebypw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezła ma figurkę to trzeba przyznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam jej. Z ciekawością zerknę na podane portale :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju, chciałabym tak. (Nie)stety moje chcenie zostało oddalone.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tego typu inspiracje!
    Dziewczyny nie znam, ale wydaje się być bardzo ciekawą osobą! :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo wszystko super wygląda :) Fajny pomysł na post :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna figura *.*
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nie lubie jak proadzi kanał na yt :/
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetną na tą czerwoną sukienkę;-)) Taki ciuch chętnie bym kupiła;-))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham tego typu posty:)
    Świetna jest!

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie osobiście postać Eweliny nie przekonuje. Chyba od czasu kiedy obejrzałam jej filmiki na youtube. Chociaż przyznaję, że to piękna dziewczyna! :)

    blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj filmiki na yt ma średnie ;) Zwłaszcza dźwięk ;d

      Usuń
  38. O kurcze jaka zmiana :o To trzeba mieć samozaparcie... Podziwiam takie osoby i staram się dołączyć do ich grona.
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest bardzo ładna ,ma wyczucie stylu ale co do zakupów w jej sklepie to tak na dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bym nigdy nie pomyślała, że ona mogła by urodzić dziecko.
    Ma taką cudną figurę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wygląda i widać ze jest pozytywną osobą!
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ona ma ciało :o cudowna
    http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, jestem pod wrażeniem jej metamorfozy!
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna, oby nie pusta.


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, jest na pograniczu;) Jedni powiedzą jest ok, drudzy jest pusta.

      Usuń
  45. Figura sztosiwo <3

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie odwiedzam bloga Eweliny, nieźle motywuje, by wziąć życie w swoje ręce ♥

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Figurę ma bardzo ładną,kiedyś ją śledziłam,ale akurat co do sposobu ubierania,to kompletnie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna figura :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Patrząc na jej zdjęcia można się zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Znam ją, bo to moja ulubiona blogerka. Jest świetna, figurę ma też piękną.
    Post fajny i ciekawy.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem dlaczego większość osób ocenia Eweline, że jest pustą dziewczyną. Nie znają jej - jedynie ze social media. Nie rozumiem jak mozna oceniac kogos poprzez pryzmat internetu i nie poznania osoby twarzą w twarz :)
    Dla mnie Ewelina jest inspirującą osobą i niech tak trzyma :)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. omg *.*
    jest prześliczna ♥ podziwiam jej figurę i to po ciąży *.* oraz za to, że udało jej się spełnić marzenie :)
    zresztą, każdy człowiek, który się rozwija i spełnia marzenia jest świetnym wzorem do naśladowania :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Temat z "zupełnie innej beczki";-))"- ciasto marchewkowe - zobacz tutaj:
    https://web.facebook.com/chwiladlapodniebienia/photos/a.1689661727976141.1073741828.1689659034643077/1700293956912918/?type=3&theater
    ten przepis jest bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie fit inspiracje, od razu chce się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam ją . Od kilku lat ja śledzę.

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  56. No , moja Ania ją uwielbia :) Ciekawa osóbka. Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna dziewczyna i fajne stylizacje :)
    http://recenzjekosmetyczneinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Kojarzę jej twarz , ale gdybym miała powiedzieć coś o niej to nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja ją też uwielbiam, znalazłam ją około 1 rok temu i naprawdę podziwiam. Zapraszam również do mnie-> thebronzeseed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. takie cudne motywacyjne zdjecia pieknych sylwetek a miło popatrzec
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń