poniedziałek, 16 maja 2016

Review #8: Matte Crayon Lipstick Golden Rose

Heyka :*
Będąc na zakupach w manufakturze, w końcu znalazłam Golden Rose. Wiem manu nie jest duża, ale dopiero wtedy pierwszy raz ją spotkałam. Postanowiłam więc zaopatrzyć się w kultowe ich produkty. Uwielbiam oglądać na youtubie Kornele. To ona wciąż opowiadała, że kolor numer 10 jest idealny na co dzień i zużyła ona już kilka tych kredek. Brzmiało to bardzo niesamowicie. ...Namówiła mnie. Kupiłam numer 10 i 03. 
Zapraszam na recenzje ♥
Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude. 

Zgodność z opinią producenta. Kredki dają niesamowite aksamitne wykończenie. Utrzymuje się również dosyć dobrze. Około 4 godziny. Przy nude zjadanie jest cudownie nie zauważalne. Nie przesusza ust ani też nie sprawia innych złych skutków ubocznych. Minusem jest fakt, że ciemne kolory trzeba nałożyć gruba warstwę aby dały pełne krycie. Potem odciska się to na wszystkim i wszędzie... Słaba pigmentacja w ciemnych kolorach. Jednakże ma to też plus ;p Można lekko pomalować i mieć nowy fajny kolor. 4.5/5

Opakowanie. Drewniana kredka. Świetny design. Również plastik zatyczki jest twardy i dają wrażenie trwałego. 5/5



Spełnianie głównego zastosowania. Ładnie wyglądają na ustach. 10 jest cudowna. Idealnie do mnie pasuje. Ciemniejszy troszkę słaba pigmentacja, ale tak to również jest bardzo ładny. Zdjęcia niestety nie oddają tego w 100%. Musicie uwierzyć na słowo ;p 5/5

Trwałość i zachowanie na skórze. Trwałość to około 4-5 h. Wiadomo kolory cieliste są lepsze pod względem zjadania. Ciemne po zjedzeniu czegoś lub potarciu mogą troszkę zniknąć i powstanie jaśniejsza plama. Co mi przeszkodziło w 03 to fakt, że aby stworzyć na ustach ten piękny ciemny kolor trzeba dużo nałożyć kredki. Potem mamy małą taflę ;p I bardzo odciskuje się na wszystkim. Więc odpada wybranie jej na spotkanie gdzie będziemy wiele osób całować (np. komunia) lub też jeść. A tutaj dodaje również zdjęcie, ale razy odbiłam ustka aby nadmiar zszedł ale kolor też troszkę znikł ;) 4/5.


Dostępność. Online jak i stacjonarnie. W większych galeriach na pewno jest ich sklep. Szkoda tylko, że np. nie ma ich produktów w Rossmanie ;) 5/5.

Cena i wydajność. Kredki kosztują 11.90 zł, za 3.5 g. Czyż nie zabójczo piękna cena dla naszego portfela? :) Co do wydajności. Ja stosuję je już 3 miesiące i tylko raz temperowałam ;) Może gdybym używała ich codziennie skończyłabym je wcześniej, ale nie lubię monotonni  ;p I 03, ciemny nie nadaje się do szkoły. 5/5.

Lewa nr. 10, prawo nr. 03.
Zdjęcia są bez konturówki, dlatego efekt ma dużo do życzenia.

Chyba nadszedł taki dzień gdzie mogę powiedzieć, że odkryłam skarb :) Kredki uzyskały  28.5/30 punktów. Mają minimalne minusy. Jednakże dla codziennego użytku są w sam raz.
Uważam, że produkty Golden Rose, poprzez dobrą reklamę na youtube są okrzyknięte cudownymi produktami. Jak dla mnie są  świetne jak na swoją cenę. Jednakże nie zasługują na aż tak wielką sławę ;) Może ich przyczyniła cena się do tego.

A wy co o nich myślicie :)? Używacie ich? Jakie polecacie jeszcze kolory?
xoxo ♥

58 komentarzy:

  1. Ja muszę się przyznać że jeszcze tej sławnej kredki nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolorki są GENIALNE ! Musimy zakupić te kredki :) Golden Rose ma na prawdę rewelacyjne kolory ! *0* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Golden Rose za taką cenę jest naprawdę fajnym sklepem. Też mam taką pomadkę, tylko że nr 12. Na skórze wygląda na taki mocno różowy, ale na moich ustach wygląda ładnie. Może dlatego, że jestem bledzizną. :P Ja lubię jeszcze wklepać tą pomadkę, to ona się bardziej wtopi w usta no i wygląda bardziej naturalnie. ;)
    ___________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć numer 10 zdecydowanie lepszy były na co dzień to 03 jest niesamowita! Skradła moje serce. Uwielbiam kosmetyki z Golden Rose, zwłaszcza do ust. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze nie testowałam tych kredek. Nawet mam stoisko GR bardzo blisko swojego miejsca zamieszkania ;) Skuszę się.
    Pozdrowionka serdeczne! :)
    PS: Mój blog z powodu sporych problemów technicznych jest niestety póki co nieaktywny :( Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 10 bardzo mi się podoba! ;)
    potrzebuję tutaj komentarzy http://nessperfection.blogspot.com/2016/02/ramoneska.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że dużo osób z mojego otoczenia poleca te kredki, jednak ja nie miałam jeszcze okazji wypróbowania.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory :)
    Ja z Golden Rose mam taką matową w formie błyszczyku-jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zamiar kupić jedną z nich ale myślałam, że będą matowe :(

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam kolorek! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i jestem bardzo zadowolona. Nie zauważyłam aby ciemniejsze kolory miały słabą pigmentacje wystarczy przejechać raz i wyglądają rewelacyjnie. Ja uwielbiam kolor 07 a także 13 na ustach prezentują się cudownie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. oo wydają się być bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie używałam niczego od tej marki, ale kolory tych kredek są naprawdę świetne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jest zawsze problem z temperowaniem tych kredek :D

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to jest problem :) Ale w GD jak się kupuje proponują kredki w zestawie.

      Usuń
  14. Chyba 10 bardziej przypadła mi do gustu, jakoś nie przepadam za ciemnymi kredkami. 10 jest faktycznie takie idealne na co dzień, takie delikatne. :)
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam, ale na pewno kiedyś zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam się - tradycyjnie - widziałem to kiedyś w jakiejś reklamie :) ale jeśli dziewczynom odpowiada, to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolorki *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory :) oba :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ciemniejsze, więc w 03 się po prostu zakochałam!

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam GR i świetne kolory <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda super:D ale na razie podziękuję za nią bo mam za dużo mazideł xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 02,10,11 i je uwielbiam ale to temperowanie jest straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadki te są bardzo ładne chociaż nie przepadam za tego typu produktami do ust.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te kredki, kolory wybrałaś cudowne:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te kredki od golden rose. Jedne z lepszych, z jakimi miałam okazję pracować. Swietna trwałość i super kolory :-) I będa nowe :D:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nr 10 lepszy, chociaż oba są ładne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam w planach jej zakup:) bardzo mi się spodobał odcień 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym kiedyś cos GR.Jeszcze nie malam okazji czegoś wypróbować:) super post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Również mam tę w numerku 10 :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uaah, koniecznie muszę przetestować!

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam jeszcze tych kredek, ale muszę przyznać, że jestem ich bardzo ciekawa ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki twojemu postu chyba się na nie skusze, bo juz od dawna się zbieram do kupna, ale nie byłam pewna do co trwałości :) A po twoim poście jutro lece je kupić :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  33. Te pomadki są już wszędzie! Chyba też się w końcu na nie skuszę, ale na to poczekam do kolejnych wielkich promocji w drogeriach ;)

    Pozdrawiam
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam 10 i bardzo lubię ten kolor, a odpowiedniki tych kolorów są w serii Velvet Matte i ja osobiście preferuję te szminki ;) głównie dlatego, że nie trzeba ich temperować ;)
    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. 10 jest piękna :) ja mam sporo kredek do ust :) muszę coś wykończyć aby kupić kolejne bo inaczej bede inwestować w szafę na kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne pomadki!:)
    Muszę zakupi.
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne usta:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podobają, jednak jeszcze ich nie miałam.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam okazji jej wypróbować ale również dużo słyszałam na ten temat :)
    Może w końcu się skuszę.
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ten ciemniejszy ładniejszy. Nie używałam jeszcze żadnego ;)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. ja osobiscie uzywam 12,11,09,08 jestem jak najabrdziej zadowolona z wyboru tych szminek ;3 cena jak najabrdziej na tak no i jakosc ;3

    w wolnej chwili serdecznie zparaszam na moj blog https://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie ;) za wszystko sie odwdzieczam <3

    OdpowiedzUsuń
  42. te pomadki są świetne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. akurat tych pomadek z GR jeszcze nie używalam/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  44. kolor 21, absolutnie mój ulubieniec :) już ich nigdy nie zdradzę z innymi pomadkami!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam jak ktoś maluje mocno swoje usta, natomiast u siebie nie czuje się w tym najlepiej.
    Zdecydowanie ta po prawo, mocny piękny odcień .
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Włąśnie zamierzam zaopatrzyć się w jakieś ładne pomadki w kredkach albo konturówki i używać ich również jako pomadek:)Szukam jasnego brązu i paru nudziakowych odcieni, ta 10 faktycznie do mnie przemawia :D Mam taką ciemno fioletową pomadkę już z Freedom i kosztowała jedynie 5zł ! Jest dostępna online i w kiku bodajże :D Świetne mają kolorki ;) Kochana! Mam jeszcze do Ciebie prośbę! Gdybyś mogła w tym poście, o tutaj --> klik <-- poklikać w linki, byłabym mega wdzięczna! Z góry dziękuję, buziaki !!:**

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomadki są świetne sama mam numery 10 i 11 jestem jeszcze ciekawa jak matowe pomadki w płynie od golden rose :)
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie zgarnęłabym takie pomadki :) Ostatnio coraz częściej maluje usta :) GR ma świetne kolory i bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z racji, że nie maluję ust, to raczej nie kupuję produktów służących do ich malowania, ale moja mama pewnie by się na jedną z takich kredek skusiła. Ten ciemny kolor jest piękny :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Suoer Pomadki :) obserwujemy ? zapraszam : MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. KOLORKI ŚWIETNE ;) NIE MIAŁAM JESZCZE NIC TEJ FIRMY, ZACIEKAWIŁAŚ MNIE

    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń