czwartek, 14 lipca 2016

Fit inspiration #3.

,,Ja i jogging- jeśli zobaczysz, ze biegnę, to lepiej też zacznij, bo to znaczy, że coś mnie goni".
Tak zacznij biegać i spełnij swoje marzenia ♥ 
Możesz to zinterpretować dosłownie lub w przenośni, bieg jako naukę, na przykład.
Nie chcę Cię tu zanudzać. Chciałam Ci, tak Tobie :) ...
Przypomnieć, że jedyna osoba, która może ci przeszkodzić w działaniu w dokonaniu swojego celu...
To ty sam/a !
Nie daj się :D! Nie bądź swoim wrogiem, nie ograniczaj się. 
Spełniaj marzenia ♥!












W internecie najczęściej motywują nas zawodnicy, którzy występują na scenach lub trenerzy. Ostatnio dowiedziałam się, że dla zwykłych ludzi w momencie gdy forma jest najprawdopodobniej najlepsza w życiu jako nagrodę na koniec redukcji dobrym pomysłem jest sesja zdjęciowa. Nie pomyślałam o tym a wydaje się to być na prawdę fajny pomysł. Co wy o tym myślicie? Lub też jak inaczej byście się nagrodzili ;)?

♥ xoxo ♥

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, jestem pełna podziwu dla tych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje są fajne ten facet leżący na kanapie już trochę przesadził aż takich mięśni nie lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie robienie zdjęć jest bardzo fajną motywacją :) Widzę patrzeć jak zmienia się moje ciało i mieć to udokumentowane w jakis sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje. Pierwszy cytat mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, nikt nas nie ogranicza, tylko my sami. Świetnie inapiracje, podziwiam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać takie inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ja podziwiam tych ludzi :) mi po kilku dniach najzwyczajniej się to nudzi a podchodziłam już tyle razy :D nw czy nawet i sesja by mnie wystarczająco zmotywowała :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba jeden z moich ulubionych typów inspiracji <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspirację, bardzo motywują! :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są twoje inspiracje
    Zdjęcia wybrałaś śliczne :D bardzo inspirujące, serio
    Zapraszam do mnie, nowy post oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne inspiracje :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No bardzo ciekawe inspiracje. Pozdrawiam;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo :) Uwielbiamy takie inspiracje! ^^ Same mamy ich mnóstwo :D Hehe. Post bardzo motywujący :) Od niedawna ćwiczymy <3 Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne inspiracje ;) Dla osób ćwiczących na pewno się to przyda
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne motywacje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje! Mi bardzo dużo trzeba motywacji... Nie wiem czemu, ale jakiś czas po rozpoczęciu tracę tą motywację do działania... :(

    Na blogu nowe posty, trochę urody i przemyśleń może coś Cię zainteresuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne inspiracje ! :) Biegam od 2 lat i nie zapowiada się na przerwę ^^



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  19. Inspiracje jednym słowem mnie zachwyciły ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja i mój chłopak dajemy z siebie wszystko by za pare miesiecy być bliscy takich ideałów :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się wysportowane sylwetki ale u niektórych to już jest przesada :/

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam przeglądać takie motywacje ;) dostaję wtedy ogromnego kopa ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie motywacje są bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćwiczę Chodakowską z mamą :D

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam oglądać takie inspiracje, idealna motywacja :D
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne inspiracje :D Ćwiczę już od dłuższego czasu, a dzisiaj akurat mi się nie chciało, ale po tym poście lecę ćwiczyć :D Pozdrawiam :)
    unpredictabble.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No i po takiej porcji motywacji, aż chce się wyruszyć pobiegać nawet w tak deszczową pogodę jak dziś :) Super inspirujący jest przykład tej dziewczyny o anorektycznej budowie i jej przemiana. WOW! Chcieć, to móc. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń