niedziela, 4 grudnia 2016

Insta Fit Inpirations - Marita Sürma

Witajcie aniołki ♥

Dziś mam przyjemność przedstawić jedną z najpopularniejszych polskich blogerek. Myślę, że większość z was śledzi jej poczynania w sieci lub chociaż o niej słyszałyście. Zazwyczaj przedstawiam wam osoby, które w jakimś stopniu są dla mnie wzorem. Marita nie schudła bardzo dużo. Nie zrobiła niesamowitej przemiany, ale zrobiła coś z czym większość ma problem czyli z leniem oraz złym podejściem.
Zapraszam!

Z 70 kilogramów zeszła zdrowym trybem życia do 59 i nadała swojej sylwetce pięknych kształtów. Na początku trenowała sama w domu oraz trzymała stosunkowo ,,zdrową miskę". Jak sama aktualnie mówi, jadła wtedy zdrowo lecz dużo za dużo. Dlatego jej efekty nie były tak świetne. Nie odmawiała sobie również słodyczy co jeszcze bardziej obniżało efekty. Następnym fitnessowym etapem był już trening siłowy z trenerem personalnym na siłowni. Efekty były coraz lepsze. Trener, który za każdym razem motywował nas do ćwiczeń oraz wspomagał naszą technikę był bardzo dobrym wyborem. Schudła wtedy również kilka kg. Kolejna zmiana nastąpiła gdy zaczęła spotykać się z Danielem, który wtedy zapalenie ćwiczył a z czasem również został trenerem. To on motywował ją najbardziej. Wspólna pasja połączyła ich w życiu jak i na siłowni. 
Konkretniejszych danych na temat treningów możecie się dowiedzieć na ich wspólnym kanale na youtube. 

facebook • instagram • snapchat: deynnka  • youtube • blog

A oto zdjęcie przed jakimikolwiek ćwiczeniami oraz aktualna sytuacja.

Zdjęcie z okresu treningu z trenerem personalnym.


Pierwsze efekty treningów z trenerem personalnym.













Uprzedzając wasze pytania... Tak zrobiła sobie biust. Jednak przed ćwiczeniami też miała duży rozmiar. Chyba dla każdej kobiety był by to cios.

A was motywuje do ćwiczeń :)?? A może chciałybyście mi kogoś polecić? 
xoxo ♥

52 komentarze:

  1. Niesłyszałam o niej ale to dlatego ze jestem akurat jeżeli chodzi o wagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strefą fitness zajmuje się od niespełna roku;)

      Usuń
  2. Świetną ma figurę :) Chciałąbym wyrobić sobie brzuszek, ale najpierw muszę przytyć ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ciekawa inspiracja a w dodatku na niektórych zdjęciach letni klimacik. Super życzę bardzo dużo takich inspiacji.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za nią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie mam motywacji do ćwiczenia nawet patrząc na takie ciało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jej, jej narzeczonego tak samo. Lubiłam ją przed tym "super zdrowym trybem życia".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że wcześniej była właśnie taką szarą myszką, która by coś mówić mówiła co mogła. Opowiadała o swojej diecie i o tym jak ćwiczy. Ale z czasem dopiero przyznała się, że nie koniecznie tego się trzymała..

      Usuń
  7. No właśnie to jest najgorsze, że ćwicząc rozmiar piersi się zmniejsza:(
    Ona jest taka piękna i ma cudowną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Maritkę śledzę na instagramie i snapie już od dawna i jestem pod wrażeniem ile osiągnęła!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne efekty! :) Wystarczy wstać z kanapy, przestać narzekać i zacząć ćwiczyć :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną ma figurę :)

    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ona ma świetna figure i zycie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Insta, ale kompletnie nie znam żadnych z jego "gwiazd", więc ta dziewczyna to dla mnie nieznana osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O niej akurat słyszałam ;) ładne wstawia zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ją i jest świetna motywacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam ludzi którzy mają pasje by dbać o swoje zdrowie, ciało..po prostu o siebie :) I że się nie poddają, nie rezygnują tylko dążą do celu :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie oglądać taki inspiracje :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te dziary to ona ma miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  18. w sumie to ja uwielbiam to ze zrobiła sb biust w porownaniu z tym jak wyglada jej cialo to pikuś. Jest idealna!

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne, że o niej słyszałam. Kiedyś nawet obserwowałam ją na Snapchacie. Jestem pod wrażeniem tego jaką metamorfozę przeszło jej ciało, jednak za nią samą nie przepadam. Owszem, jest bardzo ładna i ponętna. Jednak nie do końca identyfikuję się ze wszystkimi ideami z jakimi ona się utożsamia.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ona zrobiła kawał dobrej roboty, do tego ogółem jest śliczna :) Fajna z nich para,gdy brak mi motywacji nie raz zaglądam na jej instagram ;)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bo nic bardziej nie łączy niż wspólna pasja ! Słyszałam o niej :) Super inspiracja :) Osobiście bardzo lubię aktywność fizyczną :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie jest super dziewczyną. Wie czego chce i nie patrzy na ludzi którzy jej źle życzą ;)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola guapa! te acabo de conocer ¿quieres que nos sigamos vía GFC? me encantaría. Te espero.
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Marite , szanuje ją za jej poczynania i metamorfozę :)
    Razem z Danielem swietnie motywują do działania !

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Congratki dla niej, osiągnęła już naprawdę wiele! Nie rozumiem ludzi, którzy jej źle życzą, przecież ona sama do wszystkiego doszła, nikt nie dał jej sukcesu w paczce pod choinką :)

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  26. Zasada MŻ (mniej żreć) zawsze przynosi efekty, a w połączeniu z treningiem: musi przynieść upragniony efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie ją lubię ♥ jest taka naturalna :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. I nagle czuję się tak grubo. Nie powinnam oglądać takich zdjęć w dziewiątym miesiącu ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie słyszałam o niej, ale mocno inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż, nie wygląda źle - uważam, że kobiety najlepiej wyglądają gdy są szczupłe, ale niezbyt umięśnione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ją, chciałabym mieć tyle silnej woli :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeej, zawsze kiedy oglądam takie zdjęcia, mam ochotę kopnąć się w dupę i zabrać do roboty! Dziewczyna ma piękne dziarki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No cóż... zdrowy styl życia popłaca:-)
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomimo tego ze tak duzo osob jej nie lubi ja szczerze podziwiam i uwielbiam Maritke za to jaka jest, jak potrafi spiac dupe i pomimo wszystkich negatywnych komentarzy potrafi nadal sie usmiechac i byc mega kochana dla tych ktorzy podchodza i prosza ja o zdjecie!
    Jak dla mnie to naprawde swietna kobieta <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  35. those new pores and skin care products construct on the foundation of every day cleansers and
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  36. Figurę teraz ma piękną - to trzeba przyznać. W końcu ciężko pracowała i nadal pracuje nad swoim ciałem i to widać ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam z widzenia chociaż nie obserwuję :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o niej. Fanie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie jest trochę sztuczna. Nie jest naturalna, zrobiła sobie biust, widać po kształcie. Mnie motywują nasze sportsmenki i olimpijki. Wkładają naprawdę dużo pracy w treningi oraz reprezentowanie kraju na licznych zawodach.

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszałam o niej dużo. I te dobre i te złe informacje. Ja nie mam zdania bo jej nie obserwuje. Ale jeśli coś osiągnęła to tylko gratulować. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna kobieta *.*
    chciałabym taką figurkę, choć fakt zmniejszającego się biustu jest przytłaczający to myślę, że da się przywyknąćgdy widzisię płaski, umięśniony brzuch :)
    buziakii :* :* :* :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń